perjantai 12. kesäkuuta 2015

Sinne tule tänne!

Olin eilen kaverini Helmin luona katsomassa hänen perheen uutta koiraa Sinneä. Sinne on aika villi ja kova puremaan kaikkea, niin kuin kaikki koiranpennut. Sinneä oli hauska seurata, välillä se leikki kävyillä ja välillä se pysähtyi maistamaan jotakin. Sinneä oli aika vaikea kuvata, koska se liikkui ja viipelsi koko ajan. Sinneä kiinnosti kovasti naksetta pitävä kamera, niin kuin kaikkia muitakin koiria joita olen kuvannut.
      Sinnen naapuritarhassa asuvaa Värettä taisi vähän ärsyttää, kun Sinnellä oli vieraita.
Sinnen ja Väreen lisäksi Helmin perheellä on koira nimeltä Ruska. Ruska asui ennen Sinnen tarhassa, mutta se sai väistyä Sinnen tieltä toiseen vähän kauempana olevaan tarhaan.
      Sinnestä oli hauska leikkiä Väreen kanssa, se näytti hassulta, koska Sinne on tosi pieni ja Väre on aika iso. Helmi tosin arvelee, että Sinne kasvaa isommaksi kuin Väre...
Sinne on jämtlanninpystykorva.

Miksei kukaan rapsuta minua??

Lintu, hirvenkarvaa, käpyjä!!!

Oi, että kun kutittaa...

Pallo!!

Älä tule lähemmäksi!!

Käpyjä, minä olen käpykoira!

Kävyt täältä tullaan!

Pitäisi olla jo tuolla, mutta kun kutittaa.

Käpy...

Pitää sitä välillä levähtääkin.

Tässä se luu oli, mihin se oikeen hävisi.

Pitää sitä nyt nuorempiaan vahtia...

Anna pusu jooko. ( Helmin blogin löydät täältä )

Enkös ookki söpö?

Ruska

Oma pesä kullan kallis...

Suuri tarha ja pieni koira.

Hirven karvaa, nam!

Mistä toi nakse kuuluu??

Kukaan ei nää mua!!

Jos mä tätä heinää nyt maistaisin.

Onpas hyvää oksennusta...

Oiskohan jo ruoka-aika...

Käpyjä, ihana!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti