sunnuntai 3. heinäkuuta 2016

Leiriin on enää viikko...

Tosiaan ratsastusleiriin on 7pv 7h. Ja minulla on vuosittainen leiriahdistus.
Tarkoittaa sitä, että odotan ja stressaan leiriä. Ja se on typerää.
(tämä kiteyttäisi sopivasti koko postauksen ja voisin päättää tämän postauksen tähän, mutta en tietenkään tee sitä. Eli jos et jaksa kuunnella turhanpäivästä löpinää katso kuvat ja skippaa muu.)
 
Suurin ahistuneisuuden syy on se, että leirikirje ei ole tullut. Olen tottunut siihen, että leirikirje tulee
yli kuukausi ennen leiriä. Enkä tosiaan siihen, että se tulee alle viikko ennen leiriä.
 
Toiseksi en ole ikinä käynyt sillä tallilla, ja minulla ei ole mitään oikeaa tietoa siitä tallista (tai no mitä nyt olen stalkannut kolme kuukautta kyseisen tallin facebookkia ja lukenut noin 10 kertaa tallinettisivut (osaan ne melkein ulkoa) ja serkkuni Eeva on kertoillut tallista kaikenlaista (menen siis Eevan kanssa leirille, jossa Eeva on ollut jo kahdesti aiemminkin)) -tiedän siis, tallista yhtäsuntoista, mutta stressaan sitä silti. (lopuksi, kyllä olen stalkkeri. minulla on oma stalkkeri palvelukin H&E näkee sut. Ota yhteyttä jos tarvit stalkkauspalveluja) (huh, kuulostipa mielenvikaiselta)
 
Kolmanneksi jännitän muita leiriläisiä. Tosin leirimme ei oletettavasti ole täynnä, koska sitä kaupitellaan vielä Facessa. Muut leiriläisethän voivat olla ties mitä friikkejä. Se tosin on melko epätodennäköistä. Se mahdollisuus on silti olemassa. (Laskelmieni mukaan siihen on noin 1, 011 % toden näköisyys)
- Mitä voimme päätellä tästä kaikesta? 1. huolehdin ihan turhaan 2. olen outo 3. olisi helpompaa, jos en ajattelisi niin paljon ja monimutkaisesti. -
 
Turha valittaa jos luit loppuun :P
 


3 kommenttia:

  1. Miksi nauroin tälle postaukselle näin paljon? :D

    //Riina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä sä kykenet samaistumaan Kohtalooni??

      Poista
    2. Ehkä sä kykenet samaistumaan Kohtalooni??

      Poista