maanantai 4. heinäkuuta 2016

Uusi objektiivi ja muuta...

En ainakaan muista kertoneeni teille, että ostin vihdoin uuden objektiivin. Pitkän sellaisen. Olisin halunnut ostaa sellaisen jo aiemminkin tänä kesänä, mutta rahat eivät riittäneet. Mutta sitten juuri kaksiviikkoa ennen ratsastusleiriä täydellinen objektiivi tuli alennukseen.
 
Olen ihan tosi tyytyväinen uuteen objektiiviin. Sillä saa yllättävän tarkkoja kuvia todella kaukaisista kohteista. Ja se ilmaantui juuri sopivaan aikaan. Otan uuden objektiivin mukaan leirille, niin saan ainakin toivottavasti tarkkoja ratsastuskuvia. (niitä te saatte sitten kasapäin tänne blogiin.) 
 
Rantasipi
Objektiivi mahdollistaa minulle lintujen kuvaamisen, josta olen pitkään haaveillut. Järven rannalla, kun asun tässä pyörii kaiken maailman vesilintuja. Niistä saan nyt tarkkojakin kuvia. Valitettavasti niitä näkee eniten illalla, kun olen jo mennyt nukkumaan. ( menen nukkumaan lomalla klo.21-22 välillä) Siis melko aikaisin.
Varis meidän terassilta kuvattuna.
Lopuksi vielä kuvia eilen illalta. Iskä herätti minut klo.23 aikoihin, koska arveli, että haluan ottaa kuvia sateenkaaresta. Sateenkaari oli upea, mutta minulla oli kamerassa pitkä objektiivi, joten en saanut kovin hyviä maisemakuvia. (En hakenut lyhyttä objektiiviä, koska se oli pikkusiskojeni huoneessa enkä halunnut herättää heitä.) 
 
 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti