sunnuntai 4. kesäkuuta 2017

Kesäsuunnitelmia

Lomaton kesäloma.
Ensin joudun rippileirille, joka kestää viikon. Motivaatio siihen on 0%, ajatus viikosta keskellä korpea olevassa leirikeskuksessa ei erityisemmin houkuttele. Ennen leiriä olen tasan yhden päivän kotona, jolloin minun on pakattava. Leiri alkaa 6.6 ja koulu loppui 3.6. Maanantaina lähden Linnanmäelle, eikä minua huvittaisi sekään, koska lähden sinne isäni ja pikkusiskoni kanssa ja säätieto lupaa sadetta. Lisäksi seuraavana päivänä minun on oltava klo. 9.30 leirikeskuksessa.
 
 
Eilen (3.6) olin Lahdessa YleX popissa kavereideni kanssa.
 
Leirin jälkeen on neljä päivää aikaa järjestellä rippijuhliani. Tätä en ollenkaan odota innolla, äiti mahtaa olla melko stressaantunut kaikesta järjestelystä.
Todennäköisesti melko pian konfirmaation jälkeen alkavat kesätyöni. Kesätyökseni myyn mansikoita mansikkakioskissa. Odotan innolla työmatkojani, jotka kuljen pyörällä, koska vanhempani ovat töissä. Asun melko kaukana maaseudulla, joten työmatkani kirkonkylälle on noin 10 km. (Paikkakunta, jossa asun on muutenkin todella pieni; täällä asuu vain noin 4000 ihmistä.)
 
 
Kesätyöt jatkuvat niin kauan, kuin mansikoita riittää. Heinäkuun lopussa lähden Englantiin tapaamaan sukulaisiani, jotka asuvat siellä. Tuota matkaa odotan eniten koko kesässä. Englannista palattuani kesäloma onkin jo miltein ohi.
Toivottavasti ehdin myös tavata kavereita ja vain oleilla kotona.
Toivottavasti pääsisin ottamaan valokuvia meloskelusta koskessa. Sellaiset hienot koskeilukuvat olisivat super hienoja!
 
 
HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti