sunnuntai 25. kesäkuuta 2017

Pinjalla on IHANA koira!!

Olin nyt viikonloppuna serkkuni Eevan mökillä, jonne menin pyörällä! Olen ylpeä sillä pyöräilin hurjan 15 kilometrin matkan! Mökki siis sijaitsee samalla paikkakunnalla, kuin kotini. Minä vain satun lukeutumaan niihin 3933 asukkaaseen, jotka asuvat täällä vakituisesti. (Huomatkaa katkera sävy) Pinja oli mökillä myös ja tietenkin Pinjan ihana koira Jekku. Jekku olikin aivan ihana otus! Ehkäpä mukavin koira jonka olen koskaan tavannut.
 
Otinkin paljon kuvia Jekusta, joka näyttää hymyilevän melkein joka kuvassa :)
 

Jos joku tuntee Jekku kloonin, minuun voi ottaa yhteyttä!
"Älä koske mun korviin"

Hienot nuo korvat :))

 
Lentävä pötkö! Jekku on kyllä tosi hyvä hyppäämään. Este taisi olla 70cm korkea (?)


 
 
 
 
 
 
Tämä oli nyt vaan tällainen Jekku kuva pljäys. En vaan voinut olla laittamatta näitä kuvia tänne!
 
Ratsastus kuviakin olisi tulossa, kunhan saan aikaiseksi....

1 kommentti:

  1. Upeita kuvia oot ottanu ♥ Jekku kiittä ja kumartaa kehuista ;)

    VastaaPoista