torstai 9. kesäkuuta 2016

Kuulumisia ja suunnitelmia

Ensiksi niitä kuulumisia...
Kesälomaa on nyt siis kulunut viisi päivää. Niinä päivinä en oikeastaan ole tehnyt oikeastaan mitään, sillä olen ollut vähän kipeänä.
Lauantaina olin kahden kaverini kanssa ylexpopissa Lahdessa. Siellä ei ollut ketään erikoisen hyvää esiintyjää, mutta olihan se mahtava kokemus! Ei ollenkaan huono lopetus seiskaluokalle!
Sen jälkeen en oikeastaan ole tehnyt muuta kuin lukenut kirjoja.
 Eilen meillä oli kylässä äitini työkaveri hänen miehensä ja koiransa Onni. Minulla ja Helmillä oli ajatuksena ottaa kuvia Helmistä ja Onnista. Eläimen tuominen mukaan kuvauksiin toikin ihan oman haasteensa.
 
Kepit on Onnin lemppari juttu ;)

 
Sitten vielä ilmoitusasia...
Olen vaihtanut ratsastusryhmää (taas). Tällä kertaa minulle erittäin mieluinen juttu, koska samassa ryhmässä ratsastaa Riina ja monta muuta hyvää tyyppiä! Tämä tosin tarkoittaa sitä, että ratsastuspostauksia tulee harvemmin, kun minulla ei ole tallille kuvaajaa. (Nyt pitää pistää vauhtia kirjoittamiseen, koska meiltä meni sähköt ja koneesta loppuu akku! Maalla asumisen huonoja puolia...)
 
Hippa! Sä jäit!!
 
Sitten kesä suunnitelmiani...
Ensi viikko on rypäsviikkoni. Maanantaina menen Helmin kanssa Linnanmäelle. Olemme kumpikin huvipuisto hirmuja, joten kierrämme jokaisen hurjimmankin laitteen. Perinteisesti sinä päivänä, kun menemme Lintsille on kylmä, sataa tai tuulee. Nytkin säätieto näyttää kylmää ja tuulista ilmaa :(! Viime vuonna ukkosti rajun puoleisesti, laitteet pysäytettiin ja salama iski Pasilan  torniin...
 
Olen arvokas koirakuningas
 
 
Lauantaina menen Riinan kanssa freestylemelonnan SM kisoihin. Ja nyt kaikki ihmettelevät mikä on freestylemelonta. Riina varmaankin osaisi selittää sen hienosti... Minun kuvailuni lajista sen nojalla mitä tiedän on, että erinäköisten temppujen tekemistä koskessa kajakilla. Siis aika hullua! Mutta mielestäni hienoa katsella.
Pusu!

 
Sitä seuraavan viikon maanantaina Riina tuleekin sitten meille kylään ja raahaa kaksi kajakkia mukaansa, jotta voimme meloa järvellä. Kokeilin talvella melontaa uimahallissa ja se oli mielestäni tosi kivaa!!
 
Heinäkuussa menen sitten serkkuni Eevan kanssa ratsastusleirille, josta kertoilen sitten tännekin!
Toivotaan, että tänä vuonna säät suosisivat leiriämme, edellis vuosina on nimittäin leirillä satanut lunta, räntää, vettä ja ukkostanut...
 
 

 
MUKAVAA KESÄÄ KAIKILLE!!!
 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti