perjantai 27. toukokuuta 2016

Ärsyyntynyt...

Luokkani järjestää pihakirpputorin huomenna ja sen eteen kaiken vaivan on nähnyt minä ja pari kaveriani. Luokallani on 21oppilasta, joista 3 kantaa vastuun luokkaretkirahaston keräämisestä. Tästä jokainen voi olla omaa mieltä onko se oikeudenmukaista...
Minä ja kaverini olemme nähneet suuren vaivan, kun olemme käyneet kysymässä paikallisesta kaupasta pääseekö sen pihaan myymään tavaraa ja tehneet jutun paikallislehteen, keränneet tavaraa ja yrittänyt saada muita innostumaan.
Muiden mielipide on se, että meiltä ei kysytty haluammeko mitään kirpputoria, joten meidän ei tarvi tuoda mitään tai tehdä mitään. En sitten tiedä ärsyttääkö muita tällänen, mutta minua ärsyttää ja paljon. Varsinkin eräs urpo, jota kuvaa parhaiten adjektiivit: pervo, idiootti, seksistinen maalaisjuntti ja rasistinen urpo.
Seuraava ongelma olikin myyjien saaminen, sillä kaikki keksivät jonkun hienon tekosyyn, miksi ei pääse sinne myymään. Loppuen lopuksi minä ja Riina myymme yli neljä tuntia.
Ja lopuksi kyllä olen vajonnut alas, kun kirjoitan tänne tälläisen postauksen, mutta se v*tutuksen määrä on niin valtava, että se on pakko purkaa tänne.
 
Joutsen viimeviikolta.
 


2 kommenttia:

  1. Aika epäreilulta kyllä kuulostaa. Tommoset tapahtumat kuuluu kyllä koko luokalle eikä vain parille ihmiselle!

    VastaaPoista