torstai 12. toukokuuta 2016

Kuulumisia

Olen päässyt piiitkästä aikaa oikeen kunnolla ratsastamaan. Se on ihan huippu juttu! Minulla oli poikkeuksellisesti tiistaina ratsastustunti. Menin Sulolla esteitä! Kaikki meni hyvin ja Sulollakin piisasi energiaa. Tiistaina oli ihan tosi lämmintä! (24,5)
 
Ulkona oli viikonloppuna ja alku viikosta tosi lämmintä ja ihanaa. Haitta puoli oli se, että koivut kukkivat ja minulla on tosi paha siitepöly allergia. Nyt alkaa onneksi vähän helpottaa, joten taisin selvitä hengissä!
 
 
Tuntuu, että tekimistä on ihan liikaa. Tosin oikeasti sitä ei ole liikaa, mutta minusta vain tuntuu siltä. Kokeisiin pitää lukea ja se vie aikaa, mutta ei oikeasti niin paljon, että en muuta ehtisi. Läksyt vie aikaa (oikeasti korkeintaan tunnin). Sitten on kaikkea turhaa, joihin minulla on pakkomielle. Kuten: mm jääkiekko, Holby Cityn sairaala, Murha paratiisissa ja lenkkeily (se ei kylläkään ole turhaa, mutta on pois edeltä mainituista.) Jääkiekon vuoksi olen nukkunut öisin vain 8-7 tuntia, kun yleensä nukun 8-10 tuntia. Olen siis nukkunut aivan liian vähän. Tämän kaverini ovat saattaneet huomata juttujeni laadussa, jotka ovat olleet jokseenkin epäilyttäviä ja levottomia...
 
Rakastan tätä vihreää!!

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti