torstai 4. elokuuta 2016

-innoissaan-

Viimeisen puoli vuotta olen yrittänyt keksiä jotain uutta kuvaamiseen, mutta sitä ei ole tahtonut löytyä. Uusi objektiivi toi toki jotain uutta, mutta se rajoittui luontoon. Luontoa olen kuvannut monta vuotta. Eniten minulla on kuvia maisemista. Tarkemmin kaikki samasta maisemasta. Ihmisten kuvaamista olen harjoitellut siskoillani ja Helmillä, mutta nekin ovat vähän nyt jääneet...
 
Näitä löytyy...




 
Eläimiä haluaisin kuvata, mutta niitä ei ole meillä eikä oikeastaan tässä lähistöllä. Koiria nyt toki löytyy, mutta tuntuu, että niissä ei ole minulle enää haastetta niin paljoa...
Koira kuviakin on...



 
Eläinten kuvaamisessa on aina haasteensa. Ajattelin uuden objektiivin myötä, että se mikä tuo uuden haasteen on lintujen kuvaaminen. Se todellakin on HAASTEELLISTA.! Se hetki, jolloin lintu on tarpeeksi lähellä on pieni aika saada lintu zoomiin ja saada hyvä kuva. Jos haluaa saada kaikenlisäksi kuvia jostain muustakin kuin variksista ja varpusista on oltava kärsivällinen. Kärsivällisyys on minun heikko kohtani, toisin sanoen en ole todellakaan kärsivällinen! Lintukuvaus ei siis ole ehkä kuitenkaan SE juttu...
Tähän olen toisaalta melko tyytyväinen


Isokoskelo
Se mistä olen nyt innoissani on se, että menen sunnuntaina kuvaamaan kahta Shetlanninponia. Asia, josta minulla ei juurikaan ole kokemusta! Hevoset ja ponit ovat hienoja ja kauniita eläimiä ( ainakin suurin osa). Tässä on myös yksi boonus puoli, joka on nimittäin se, että tätä kautta saattaa hyötyä myös ratsastus harrastukseni... (Olen kiero :P(kuin kastemato))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti