torstai 11. elokuuta 2016

Mustavalkoinen on tyylikästä

Varoitus äärimmäisen sekava postaus!! (Lue omalla vastuulla)
 
Kuten ehkä joku tarkkanäköinen saattoi huomata blogin ulkoasu on muuttunut. (mielestäni tyylikkäämmäksi (mielipideasia)) Blogini on mustavalkoinen, koska minulla on mustavalkovillitys. Ensin innostuin muokkaamaan kuvia mustavalkoiseksi. Innostuin mustavalkoisista kuvista ja nyt puhelimenitaustakuvat ovat mustavalkoisia. Olen myös pukeutunut mustavalkoisesti. (En kuitenkaan kokonaan, sillä se ei sovi minulle.)
 
Pukeutumiseen, kun päästiin... Tiedättekö montaa ihmistä, jolle aivan kirkkaan valkoinen sopisi hyvin? Minä en, tai ei nyt tule ainakaan mieleen. Minulle ei sovi hyvin musta (yläosa) eikä kirkas valkoinen, tumma violetti kaikista vähiten. Tämä johtuu siitä, että olen ihon sävyltäni niin vaalea, että muutun entistä kalpeammaksi noilla sävyillä.
 
Tässä blogissa kerron pääosin valokuvaamisesta ja ratsastuksesta. Olenko ikinä kertonut miten pukeudun tai millaisista vaatteista pidän? En ole.
 
 
Arkena (koulussa) käytän silloin, kun on kylmää (niin kylmää, ettei voi käyttää mekkoja) melko varmasti pillifarkkuja, joskus myös leveä lahkeisia.  Farkkujen värin pitää olla mieluiten tummasininen tai musta.
 
Tässä kohtaa huomautus! En ole mikään tyylikäs pukeutuja, mutta se mitä puen päälleni on tärkeää minulle.
 
Jatketaan.... Yläosia minulla on kaikenlaisia. Lemppareihin lukeutuu vaaleansininen farkku kauluspaita, vihreä valkoinen T-paita ja ihan perus H&M topit (lempi väri niistä harmaa), joita yhdistelen eri laisten loippojen kanssa. (Loippo on vaate jossa on pitkät hihat ja se roikkuu alas, eikä sitä voi pistää edestä mitenkään kiinni.)
 
Tämän hetkinen takkini on farkkutakki ja kengät ovat Vanssit. Viileämpään aikaan käytän varrellisia nahkakenkiä.
 
Tyyliini olennaisesti kuuluu letit hiuksissa ja roikkuvat, monesti värikkäät korvakorut.
 
 
Palaudumme tuttuun aiheeseen eli ratsastukseen. Tarkemmin ratsastusvaatteisiin. Minulla on ongelma aina missä takissa ratsastan talvella tai, kun on alle 10 lämmintä. Viimetalvena käytin softsehlltakkia (en tiedä miten se kirjoitetaan), jonka alle tungin kaksi takkia ja kolmekerrosta paitoja. Ei kovin toimiva ratkaisu... Eilen postissa tuli Horzelta tilaamani joka sään takki. Toivotaan, että se menisi talvellakin, jos ei ole kauheasti pakkasta.
 
Mitä takkia te käytätte talvella ratsastaessa? 
 
Ps. mitä tykkäätte uudesta ulkoasusta?

2 kommenttia:

  1. Mulla on talvitakkina oikein paksu toppatakki, joka pussittaa joka suuntaan :D Mutta on kyllä lämmin!
    Uus ulkoasu on tosi nätti! Keltainen teksti ei ehkä sovi niin hyvin, mutta menettelee =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kans toi ongelma, että kauhee teltta se mun vanha talvitakki (en sitä just sen takii käyttänyt) Olis kumminki kiva, että se istuis edes vähän...

      Poista